Leírás
Cégünk kerékpárok átalakításával is foglalkozik. Ez a teljesen új, mindössze 70-km-t megtett tesztkerékpár is elektromos kerékpárként fogja kezdeni pályafutását. Ráadásul szinte minden ki lett cserélve rajta a váz kivételével. Ezzel is igyekszik felnőni a nagyokhoz. Hasonló tudású gyári kerékpárok ennél sokkal többe kerülnek, viszont az élmény ugyanaz, vagy még jobb is lehet. Aki nem szereti az emelkedőket, viszont szeret tekerni, annak igazán jó választás egy elektromos kerékpár. Akkor már miért ne lehetne ez itt az? Garanciát vállalunk a kerékpárra, a motorra és az akkumulátorra is külön-külön.
Váz
váz (mtb):
Ennek a mountain bike-nak az alapjait Franciaországban, a BTWIN VILLAGE-ben (Lille-ben) fejlesztette egy elhivatott szakértői csapat. A ROCKRIDER csapat tervezte, kivitelezte és tesztelte a ROCKRIDER 520 S alapmodellt, MTB tesztelőivel együtt. Az e-Bike-osítás a mi kezünk munkája. Igazán jól helyt áll a nehezebb terepviszonyok között is.
anyag:
Könnyű B'TWIN SPORT alumínium 6061 váz. Az eredmény: csak 2,9 kg M-es méretben (rugóstag nélkül). 120 mm-es hátsó felfüggesztés egy tengelyen (érzékenyebb a kisebb rázkódásokra terepen, merevebb a nagyobb ütéseknél) és hosszú élettartamú tömített csapágyak.
méretek:
- XL
színválaszték:
Fekete-piros
villa (teló):
Ne rettentsen vissza többé a terep egyenetlensége! Minden akadályt (gyökerek, kövek, kavicsok,...) könnyedén leküzd a B'TWIN U-FIT olajcsillapításos villával (120 mm-es rugóúttal).
A villa rugózása egyszerűen testtömeghez állítható (55-105 kg) a bal villalábon található kerékkel. Az egyenes becsúszószárnál integrált, blokkolható, hogy ne „pumpáljon” ha haladni akarsz sima terepen
hátsó rugóstag:
RR520 S U-FIT rugóval felszerelt olajcsillapításos rugóstag(gyári), lecserélve Manitou Radium Expert levegős rugóstagra, kormányról lockolható
Meghajtás
42fog, 350W Tongsheng nyomatékszenzoros motor, 10Ah akkuval szerelve. 30-40km hegyi kerékpározást tesz lehetővé egy töltéssel
lánc:
Sram PC951
fogaskoszorú:
Sram PG 820 11-32(gyári), lecserélve SUNRACE CSMX8 11S, 11-50T-re
hátsó váltó:
Kerék
felni:
27,5”-ös AERO TRAIL Evo kerék dupla falú alumínium felnivel. Átmérője miatt kényelem és egyben hatékony. 28 küllővel könnyű, merev és tartós.
első agy:
Formula DC19
hátsó agy:
Formula DC22
Gumi:
BTWIN ALL TERRAIN LIGHT 27,5"x2,2(gyári), lecserélve Tubeless tömlő nélküli gumikra, így a defekt esélye minimálisra csökkentve. Hátul Maxxis Agressor 27,5x2,30 , elöl Maxxis Crossmark 27,5x2,25
Irányítás
váltókar:
kormány:
B'TWIN SPORT(gyári) lecserélve karbon kormányra
kormányszár:
B'TWIN SPORT
nyereg:
B'TWIN SPORT
nyeregcső:
B'TWIN SPORT
Fék
tárcsafék:
HAYES MX5 160 mm-es dupla mechanikus tárcsafék(gyári), lecserélve 180/160mm-es Hayes tárcsákra, Hayes Prime mechanikus tárcsafékekre
fékkar:
TEKTRO mechanikus(gyári), lecserélve Hayes Prime fehér hidraulikus fékkarokra
tömeg:
- 22 kg XL-es, pedál nélkül
Paraméterek
Státusz | Új |
Szín | Feket-piros |
Kerék átmérő
|
27,5" |
Fék | Elöl-hátul hidraulikus tárcsafék |
Terhelhetőség
|
120Kg |
Jótállás
|
36 hónap |